Ismerkedj meg a Forever Living Products történetével, felépítésével. Így könnyebben megérted, miért is működik 40 éve töretlenül, miért lett nagyszerű, folyamatosan fejlődő vállalkozás.

Rex Maughan

1978-ban Rex Maughan megalapította a Forever Living Products-ot.

Terve egyszerű volt: az embereknek olyan népszerű és fogyasztható termékeket kínálni. Olyanokat, melyek elősegíthetik az egészség és a jó közérzet megőrzését.

Az eredmények ma már magukért beszélnek. A vállalatot még ma is Rex irányítja. A Földön nincs még egy ilyen vállalat, amely elképesztő termékein, stabil üzleti modelljén keresztül életeket változtat meg.

2009-ben jött létre a Forever Giving. Ez a Forever Living Forever Üzleti Partnereinek módot ad arra, hogy adományaikkal elősegíthessék a világ jobbítását. Különböző jótékonysági szervezetekkel együttműködve küzd a szegénység, az éhezés, és a gyermekek számára elérhető egészségügyi szolgáltatások hiánya ellen. Az alapítvány a természeti katasztrófák helyszínein is igyekszik csökkenteni a nélkülözést.

Rexnek hatalmas a szíve, és szívből törődik az emberekkel – különösen az alkalmazottaival, a Forever Üzleti Partnereivel, és az egész Forever közösséggel. Rex és felesége, Ruth erre a jótékonysági munkára úgy tekintenek, mint legnagyszerűbb teljesítményükre. Ezen az úton pedig a Forever egyre nagyobb sikereket ér el.


Történet

1978-ban inspirációra és kemény munkára alapozták a Forever Living Products-ot. Ma már egy multi-milliós nagyvállalat, amely életeket változtat meg. Kozmetikai illetve étrend-kiegészítő termékek százait gyártja, és értékesíti világszerte.

Több évnyi tapasztalatból, szilárd értékekből és a felülmúlhatatlan minőségi rendszerből merítve a Forever Living Products új ösvényeket tör magának napjainkban is.

Amikor Rex Maughan megalkotta a Forever Living Products-ot tisztában volt vele, hogy nem állhat érdekében megbízni harmadik félben. Rex ezért ragaszkodott hozzá, hogy egy teljes mértékben vertikálisan integrált vállalatot hozzon létre, amely biztosítja, hogy az ültetvényeket, a gyártást, a csomagolást és a raktározást mind a Forever tarthassa egy kézben.

Rex előrelátása lehetővé teszi a Forevernek, hogy a minőségi irányítást és a költségeket minden egyes lépésnél felügyelhesse.

Vertikális Integráció

Azáltal, hogy az ültetvények, az Aloe feldolgozása, csomagolása, valamint a raktározás is a Forever saját kezében van, felügyelni tudjuk a minőséget és a költségeket minden lépésnél.

Az emberek, akik előrébb visznek

A Forever Living Products egy olyan vállalat, mely életeket változtat meg. E mögött a vállalat mögött pedig áll néhány olyan ember, akik folyamatosan előre és előre viszik azt. Több éves tapasztalatok és innovatív új ötletek segítségével irányítják ezt a dollárban kifejezve is hatalmas értékű vállalatot az elképzelhetetlen siker felé.

Global Leadership Team

A Global Leadership Team, vagy GLT, a Forever top Üzleti Partnereit vonultatja fel. Az ő vezetői munkájuk lényeges a Forever növekedése szempontjából, és világszerte az üzleti partneri csoportok növekedése szempontjából.

A Forever Szíve

Az arizonai Scottsdale-ben található nemzetközi központ, a Forever Corporate Plaza, a világon mindenhol jól ismert a Forever Üzleti Partnerei számára. Ez a gyönyörű épület vezetőségünk otthona és a Forever üzlet szíve.

FLP Global

Több mint 10 millió Forever Üzleti Partnerével 150 országban, a Forever Living Products egyedülálló lehetőséget kínál az egészség és jólét elérése érdekében. A Forever irodái átívelik egész Földünket.

Szilárd etikai kódex

A Forever büszke a Direct Selling Association-beli (DSA, Direkt Értékesítési Szövetség) tagságára, mely már hosszú ideje fenáll.

A DSA egy amerikai kereskedelmi szövetség, mely olyan vezető cégeket tömörít magában, amelyek termékeket és szolgáltatásokat értékesítenek közvetlen úton a fogyasztóknak.

Körülbelül 200 vállalat a tagja a szövetségnek, melyek közül sok világszerte ismert brand márka. A szövetség „küldetése”: „Megvédeni, szolgálni és népszerűsíteni a tagvállalatok hatékonyságát és a független üzleti partnereket, akiket képviselnek. Biztosítani, hogy a tagvállalatok termékmarketingje/szolgáltatásmarketingje a legmagasabb üzleti etikai elvek által vezérelt.”

Az etikus üzleti gyakorlat és fogyasztói szolgálat iránt a szövetség által vállalt elkötelezettség sarokköve az etikai kódex. Minden tagvállalat vállalja, hogy betartja a kódex előírásait, és gyakorlatait, mely feltétele a belépésnek, és a tagság fenntartásának a szövetségben. A Forever büszke arra, hogy tagsága a szövetségben hosszú ideje szakadatlanul fennáll.

forrás: foreverliving.com

Hits: 38

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..